Один із найамбітніших інженерних проектів: Норвегія будує найдовший і найглибший у світі підводний автомобільний тунель

Один із найамбітніших інженерних проектів: Норвегія будує найдовший і найглибший у світі підводний автомобільний тунель Блог


Проект Rogfast

Норвегія будує найдовший і найглибший у світі підводний тунель, один із найамбітніших інженерних проектів Європи, який, як сподіваються, покращить транспортне сполучення та інфраструктуру країни.

Про це пише на Railway Gazette.

Після завершення будівництва у 2033 році тунель скоротить час у дорозі між двома найбільшими містами Норвегії, Ставангером і Бергеном, на 40 хвилин.

Rogaland, або просто Rogfast, становитиме приблизно 26,7 км у довжину та 390 метрів у найглибшій точці моря після завершення будівництва.

Проект Rogfast, будівництво якого знаходиться на півдорозі, є частиною головної європейської магістралі E39, яка пролягає вздовж західного узбережжя скандинавської країни.

Пов’язуючи такі міста, як Крістіансанн, Ставангер, Хаугезунд і Берген, він також замінить поромні переправи.

“Ставангер є четвертим за величиною містом у Норвегії, а Берген – другим за величиною, тому ми сподіваємося, що цей проект також зможе скоротити час у дорозі для робітників, коли вони щодня подорожують до Ставангера або Бергена”, – зазначив керівник проекту Rogfast в Норвезькій адміністрації громадських доріг Оддвар Каармо.

Однією з ключових конструктивних особливостей нової підводної магістралі є серединна точка, де відгалуження з’єднує острів Квіцой, найменший муніципалітет Норвегії, з головним тунелем у скелі під ним.

У тунелі Рогфаст буде дві смуги руху в кожному напрямку.

Під Квіцой смуги зустрічаються через дві кругові розв’язки, які будуються на 260 м нижче рівня моря.

“Ми створювали кільцеві розв’язки в тунелях раніше. Але це може бути одна з найперших конструкцій, де ми маємо цю зону поперечного перерізу з двома кільцевими розв’язками в тунелі. Наскільки я знаю, я раніше не бачив двох кільцевих розв’язок у зоні поперечного перерізу в тунелі”, – сказав Каармо.

Оцініть статтю
Додати коментар